Nasz zespół to Konsultanci, Managerowie, Trenerzy specjalizujący się w branży call/contact center. Ich pasją jest otoczenie klienta. A swoją siłę budują czerpiąc z licznych doświadczeń projektowych oraz mocnej podbudowy wiedzowej i akademickiej.
Do projektów dedykowani są pracownicy, którzy na co dzień pracowali już obsługując klientów na liniach konsumenckich oraz kampaniach obsługowych i sprzedażowych. Każdy z pracowników posiada rozwinięte następujące kompetencje: nastawienie na klienta/postawa pro-kliencka, postawa pro-sprzedażowa/nastawieni na cel, otwartość postawy/empatia, efektywna komunikacja i budowanie relacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, nastawienie na zadania i skuteczność. Posiadają także bogate doświadczenie obsługowe i sprzedażowe przy realizacji wielu projektów obsługowych oraz sprzedażowych. Każdy z nich także szybko się uczy i prezentuje jakość premium.
Pracownicy projektów Multilingualnych posługują się językami obcymi w stopniu zaawansowanym.
Wszyscy pracownicy są pozyskiwania zgodnie z wewnętrzną procedurą rekrutacji i selekcji zasobów ludzkich. Każde stanowisko ma przygotowany oddzielny profil kompetencyjny i stanowiskowy. Co pozwala na skuteczne przeprowadzenie procesów selekcyjnych.
Nad rzetelnością oraz przyjaznym procesem pozyskania pracowników czuwa HR Manager Call/Contact Center. Nowi pracownicy objęci są procesem on-boradingowym, który rozpoczyna ich ekscytujący employee journey z naszą organizacją Premium Contact.
W ten sposób przeszkoleni, zmotywowani, zintegrowani zaczynają pracę pod opieką Trenerów i Managerów.