Premium Contact to organizacja stworzona jako wspólny projekt pasjonatów i ekspertów branży call/contact center, która tworzy przyjazny customer experience i Biura Obsługi Klienta. Jesteśmy na rynku już od prawie 10 lat a od ponad 20 w branży cc. Jako organizacja rozwijamy ideę perfekcyjnej obsługi klienta i testowania nowych modeli efektywnej sprzedaży dla dobra naszych Klientów, korzystając z wieloletniego know-how oraz stale zdobywanej i aktualizowanej wiedzy o nowych trendach na rynku.

Nieustannie zmieniamy się na lepsze wychodząc naprzeciw potrzebom premium naszych klientów. W ten sposób firm D&L CC przeszła rebranding stając się Premium Contact.
Z pasją i zaangażowaniem tworzymy rozwiązania wspierające biznes naszych Klientów.

Stajemy się częścią ich strategii i partnerem, dla którego celem jest wspólny sukces.
Z pełną odpowiedzialnością przejmujemy procesy związane z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem Klientów, wiedząc jak ważnym elementem biznesu każdej firmy jest kontakt z jej odbiorcami.
.

CO nas wyróżnia

Jesteśmy premium w każdym aspekcie: rozumieniu potrzeb współczesnych klientów, postrzeganiu prowadzenia projektów, realizacji procesów oraz samej jakości pracy z naszymi klientami Zlecającymi i ostatecznymi. Każdy aspekt projektu, w tym mentalny, jest premium. Nie szukam rozwiązań najtańszych, bo nie chcemy oszczędzać na jakości. Jakość pamiętamy dłużej nIż cenę, co wpisuje się w nowe oczekiwania współczesnych klientów.
Pracujemy na insightach naszych klientów.

Zmieniliśmy się. Podążamy za potrzebami naszych klientów i budujemy ich customer journey. To podejście to poziom wyżej niż tylko stosowanie standardów obsługi klientów. To praca na holistycznym podejściu i uchwyceniu perspektywy klienta w codziennej pracy.

Na tle większości typowych contact centers wyróżnia nas nowy model tworzenia kampanii w jakości premium. Wprowadziliśmy pojęcie: integracja narzędzi wspierających komunikację w kampanii call center na wyższy poziom. W tym celu podjęliśmy współpracę z partnerami, którzy dostarczają usługi związane z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi, a także wsparciem merytorycznym i szkoleniami.

Dzięki temu nasze propozycje są kompleksowe i niesztampowe, co daje im pozycję premium w każdym aspekcie realizacji projektów.

CO nas wyróżnia

Jesteśmy premium w każdym aspekcie: rozumieniu potrzeb współczesnych klientów, postrzeganiu prowadzenia projektów, realizacji procesów oraz samej jakości pracy z naszymi klientami Zlecającymi i ostatecznymi. Każdy aspekt projektu, w tym mentalny, jest premium. Nie szukam rozwiązań najtańszych, bo nie chcemy oszczędzać na jakości. Jakość pamiętamy dłużej nIż cenę, co wpisuje się w nowe oczekiwania współczesnych klientów.
Pracujemy na insightach naszych klientów.

Zmieniliśmy się. Podążamy za potrzebami naszych klientów i budujemy ich customer journey. To podejście to poziom wyżej niż tylko stosowanie standardów obsługi klientów. To praca na holistycznym podejściu i uchwyceniu perspektywy klienta w codziennej pracy.

Na tle większości typowych contact centers wyróżnia nas nowy model tworzenia kampanii w jakości premium. Wprowadziliśmy pojęcie: integracja narzędzi wspierających komunikację w kampanii call center na wyższy poziom. W tym celu podjęliśmy współpracę z partnerami, którzy dostarczają usługi związane z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi, a także wsparciem merytorycznym i szkoleniami.

Dzięki temu nasze propozycje są kompleksowe i niesztampowe, co daje im pozycję premium w każdym aspekcie realizacji projektów.

Nasze WArtości

Premium Contact to organizacja stworzona jako wspólny projekt pasjonatów i ekspertów branży call/contact center, która tworzy przyjazny customer experience i Biura Obsługi Klienta. Jesteśmy na rynku już od prawie 10 lat a od ponad 20 w branży cc. Jako organizacja rozwijamy ideę perfekcyjnej obsługi klienta i testowania nowych modeli efektywnej sprzedaży dla dobra naszych Klientów, korzystając z wieloletniego know-how oraz stale zdobywanej i aktualizowanej wiedzy o nowych trendach na rynku.

Nieustannie zmieniamy się na lepsze wychodząc naprzeciw potrzebom premium naszych klientów. W ten sposób firm D&L CC przeszła rebranding stając się Premium Contact.
Z pasją i zaangażowaniem tworzymy rozwiązania wspierające biznes naszych Klientów.

Stajemy się częścią ich strategii i partnerem, dla którego celem jest wspólny sukces.
Z pełną odpowiedzialnością przejmujemy procesy związane z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem Klientów, wiedząc jak ważnym elementem biznesu każdej firmy jest kontakt z jej odbiorcami.

CSR

Jesteśmy otwarci na świat. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest nam bliska. Dzięki temu jesteśmy członkiem i partnerem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, z którym realizujemy wspólne projekty wpisujące się w nasze wartości organizacyjne.

Aktywnie uczestniczymy w działaniach Stowarzyszenia, analizując aktualną sytuację w branży oraz poszukując nowych rozwiązań na jej rozwój. Będąc w kontakcie z innymi firmami z branży, mamy możliwość wymiany doświadczeń oraz zdobywania wiedzy na temat aktualnych tendencji rynkowych.