O NAS

Premium Contact to organizacja stworzona jako wspólny projekt pasjonatów i ekspertów branży call/contact center, która tworzy przyjazny customer experience i Biura Obsługi Klienta. Jesteśmy na rynku już od prawie 10 lat a od ponad 20 w branży cc. Jako organizacja rozwijamy ideę perfekcyjnej obsługi klienta i testowania nowych modeli efektywnej sprzedaży dla dobra naszych Klientów, korzystając z wieloletniego know-how oraz stale zdobywanej i aktualizowanej wiedzy o nowych trendach na rynku.

Nieustannie zmieniamy się na lepsze wychodząc naprzeciw potrzebom premium naszych klientów. W ten sposób firm D&L CC przeszła rebranding stając się Premium Contact.
Z pasją i zaangażowaniem tworzymy rozwiązania wspierające biznes naszych Klientów.

Stajemy się częścią ich strategii i partnerem, dla którego celem jest wspólny sukces.
Z pełną odpowiedzialnością przejmujemy procesy związane z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem Klientów, wiedząc jak ważnym elementem biznesu każdej firmy jest kontakt z jej odbiorcami.
.

Usługi

Infolinie

 

Więcej

Usługi Multilingualne

Więcej

Social Media

 

WIĘCEJ

Sales Force

Więcej

Survey Research

Więcej

Consulting

WIĘCEJ

Customer Experience Care – infolinie

Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchy przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy:

Infolinie/Biura Obsługi Klienta
Rejestracja medyczna, telemedycyna
Reklamacje, help desk
Windykacja należności.

Back-office wspierający proces obsługowy
Social Media
Multilingual Customer Service

Jesteśmy klientami największych partnerów, wpierając ich w pierwszej lub w drugie linii obsługowej. Multitasking to nasze drugie imię, tuż po jakości premium. Rozumiemy potrzeby współczesnych klientów oraz konieczność budowania ich pozytywnego customer experience. Pracujemy na insightach naszych klientów. Zmieniliśmy się. Podążamy za potrzebami naszych klientów i budujemy ich customer journey. To podejście to poziom wyżej niż tylko stosowanie standardów obsługi klientów. To praca na holistycznym podejściu i uchwyceniu perspektywy klienta w codziennej pracy.

Nasi Konsultanci to także eksperci w obsłudze projektów za pośrednictwem social media. Obsługując klientów stosujemy liczne standardy obsługowe, dostosowane do tego kanału kontaktu. Rozumiemy różnice obsługowe i potrafimy animować komunikację. Wiemy co to pierwiastek human touch i jak go stosować w komunikacji social media.

ROZWIŃ TEKST
mężczyzna patrzący na telefon komórkowy

Usługi multilingualne

Nasze Contact Center to nie tylko nowoczesność i wielozadaniowość, ale też multilingualność. Opracujemy dla Twojej firmy biuro obsługi klienta na rynki europejskie. Sztab wykwalifikowanych konsultantów obsłuży Twoich zagranicznych klientów w ich ojczystym języku według najwyższych standardów co wpłynie na pozytywny user experience.

Oferujemy stworzenie międzynarodowego contact center w obrębie całego backoffice – u od podstaw. Prowadzimy projekty Multilingualne w wielu językach takich jak: angielski, niemiecki, włoski, czeski, słowacki, węgierski. Nasi pracownicy rozumieją różnice kulturowe, szkolą się i są wysoko oceniani przez klientów, z którymi rozmawiają.

mapa świata
ikona telefonu i mediów społecznościowych

Social Media Contact Center

Prowadzimy nowoczesne Contact Center z naciskiem na kompleksowe wykorzystanie każdego kanału komunikacji Twojej firmy z klientem. W obsłudze klienta skupiamy się na: social mediach, Chatbotach, e-mailu, telefonie. Jesteśmy tam, gdzie Twój klient. Dbamy o najwyższy poziom user experience z Twoją marką.

Jako specjaliści w swojej dziedzinie opracujemy i stworzymy systemowy, nowoczesny i wielopoziomowy service Contact Center, który wpłynie na rozpoznawalność Twojego brandu.

social_media

Sales Force

Jesteśmy ekspertami w prowadzeniu projektów sprzedażowych w modelu outbound i inbound. Jako organizacja rozumiemy potrzebę maksymalizacji skuteczności i efektywności działań handlowych. To co nas wyróżnia na rynku to odejście od sprzedaży akwizycyjnej a przejście do sprzedaży relacyjnej. To wyższy poziom sprzedaży premium, który bazuje na współczesnych oczekiwania klientów.

Akwizycja zepsuła rynek a my potrafimy być równie skuteczni w innym modelu sprzedaży relacyjnej. Co ważne, klienci ufają nam, bo doceniają warsztat relacyjny i doradczy Konsultantów Telefonicznych. Wiemy o tym, że pozyskanie klienta to pierwszy etap jego customer journey z organizacją Klienta Zlecającego.

W ramach kampanii sprzedażowych obsługujemy następujące procesy:

  • Infolinie sprzedażowe i wizerunkowe
  • Telemarketing
  • Generowanie leadów
  • Up-sell i cross-sell
  • Umawianie spotkań handlowych
  • Back-ofiice wspierający sprzedaż
sale_lady

Survey Research

Lubimy i prowadzimy wiele badań marketingowych. Cechuje nas jakość i dokładność oraz rzetelność badawcza. Nasi pracownicy są przeszkoleni z technik prowadzenia badań ankietowych, także psychologii, typologii i osobowości klientów, które mają wpływ na prowadzenie rozmów ankietowych. Nasi socjologowie uczą ich właściwego zadawania pytań oraz rzetelności i jakości badawczej

Najczęściej prowadzimy następujące badania:

• Ankietowe CATI
• Mystery Call
• Satysfakcji i Zaangażowania Klientów

Wśród naszego zespołu badawczego jest wiele ekspertów, którzy rekomendują naszym klientom skuteczne kwestionariusze ankietowe. Pracujemy mierząc wskaźniki zadowolenia klienta takie ja CSAT, NPS i CES. Każdy projekt kończy się bardzo merytorycznym i ‘kalorycznym’ raportem wraz z rekomendacji procesowi, zarządczymi i organizacyjnymi.

finger pointing to survey faces

Consulting Field

Poszukujesz doradztwa w obszarze call/contact center? Jesteś zainteresowany usprawnieniem procesów obsługowych w jednostce customer survice, chciałbyś zbudować standardy obsługi klienta lub je zweryfikować a może interesuje Cię zwiększenie skuteczności sprzedaży, zbudowanie profesjonalnego skrypt rozmowy, matrycy KPI, formatek raportowych lub poszukujesz skutecznych narzędzi analitycznych, czy chcesz poradzić się w kwestii teleinformatycznej. Jeżeli tak, to nasi Konsultanci, Managerowie, Audytorzy, Inżynierowie, Robotycy są otwarci na projekty doradcze i punktowe wsparcie konsultacyjne.

W projektach tych współpracujmy z doświadczonym zespołem konsultantów CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo, którzy gwarantują rzetelność i zwalidowaną w licznych projektach skuteczność i wiedzę projektową. Dzięki tej współpracy produkty końcowe projektów są w pełni przygotowane do wdrożenia organizacyjnego.

smilinb _man_glasses

CO nas wyróżnia

smiling_lady_cutout_small

Jesteśmy premium w każdym aspekcie: rozumieniu potrzeb współczesnych klientów, postrzeganiu prowadzenia projektów, realizacji procesów oraz samej jakości pracy z naszymi klientami Zlecającymi i ostatecznymi. Każdy aspekt projektu, w tym mentalny, jest premium. Nie szukam rozwiązań najtańszych, bo nie chcemy oszczędzać na jakości. Jakość pamiętamy dłużej nIż cenę, co wpisuje się w nowe oczekiwania współczesnych klientów.
Pracujemy na insightach naszych klientów.

Zmieniliśmy się. Podążamy za potrzebami naszych klientów i budujemy ich customer journey. To podejście to poziom wyżej niż tylko stosowanie standardów obsługi klientów. To praca na holistycznym podejściu i uchwyceniu perspektywy klienta w codziennej pracy.

Na tle większości typowych contact centers wyróżnia nas nowy model tworzenia kampanii w jakości premium. Wprowadziliśmy pojęcie: integracja narzędzi wspierających komunikację w kampanii call center na wyższy poziom. W tym celu podjęliśmy współpracę z partnerami, którzy dostarczają usługi związane z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi, a także wsparciem merytorycznym i szkoleniami.

Dzięki temu nasze propozycje są kompleksowe i niesztampowe, co daje im pozycję premium w każdym aspekcie realizacji projektów.

CO nas wyróżnia

Jesteśmy premium w każdym aspekcie: rozumieniu potrzeb współczesnych klientów, postrzeganiu prowadzenia projektów, realizacji procesów oraz samej jakości pracy z naszymi klientami Zlecającymi i ostatecznymi. Każdy aspekt projektu, w tym mentalny, jest premium. Nie szukam rozwiązań najtańszych, bo nie chcemy oszczędzać na jakości. Jakość pamiętamy dłużej nIż cenę, co wpisuje się w nowe oczekiwania współczesnych klientów.
Pracujemy na insightach naszych klientów.

Zmieniliśmy się. Podążamy za potrzebami naszych klientów i budujemy ich customer journey. To podejście to poziom wyżej niż tylko stosowanie standardów obsługi klientów. To praca na holistycznym podejściu i uchwyceniu perspektywy klienta w codziennej pracy.

Na tle większości typowych contact centers wyróżnia nas nowy model tworzenia kampanii w jakości premium. Wprowadziliśmy pojęcie: integracja narzędzi wspierających komunikację w kampanii call center na wyższy poziom. W tym celu podjęliśmy współpracę z partnerami, którzy dostarczają usługi związane z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi, a także wsparciem merytorycznym i szkoleniami.

Dzięki temu nasze propozycje są kompleksowe i niesztampowe, co daje im pozycję premium w każdym aspekcie realizacji projektów.

smiling_lady_cutout_small

Branże

Od lat prowadzimy projekty dla wielu branż, co pozwala nam na ciągły rozwój oraz holistyczne spojrzenie na procesy klienckie. Dotychczas procowaliśmy i pracujemy w takich branżach jak: technologia, informatyka, ubezpieczenia, finanse, wydawnictwa, energetyka, telewizja i media, telekomunikacja, motoryzacja, elektronika, FMCG.

Wybrane marki, dla których na przestrzeni ostatnich kilku lat realizowaliśmy projekty związane ze sprzedażą i obsługą Klientów i Service Desk:

Samsung
vw
Orange
peugeot
Fujitsu
Alliannz
luxmed logo
multihome

Zespół

pracownicy wiwatujacy przy biurku

Nasz zespół to Konsultanci, Managerowie, Trenerzy specjalizujący się w branży call/contact center. Ich pasją jest otoczenie klienta. A swoją siłę budują czerpiąc z licznych doświadczeń projektowych oraz mocnej podbudowy wiedzowej i akademickiej.

Do projektów dedykowani są pracownicy, którzy na co dzień pracowali już obsługując klientów na liniach konsumenckich oraz kampaniach obsługowych i sprzedażowych. Każdy z pracowników posiada rozwinięte następujące kompetencje: nastawienie na klienta/postawa pro-kliencka, postawa pro-sprzedażowa/nastawieni na cel, otwartość postawy/empatia, efektywna komunikacja i budowanie relacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, nastawienie na zadania i skuteczność. Posiadają także bogate doświadczenie obsługowe i sprzedażowe przy realizacji wielu projektów obsługowych oraz sprzedażowych. Każdy z nich także szybko się uczy i prezentuje jakość premium.

Pracownicy projektów Multilingualnych posługują się językami obcymi w stopniu zaawansowanym.
Wszyscy pracownicy są pozyskiwania zgodnie z wewnętrzną procedurą rekrutacji i selekcji zasobów ludzkich. Każde stanowisko ma przygotowany oddzielny profil kompetencyjny i stanowiskowy. Co pozwala na skuteczne przeprowadzenie procesów selekcyjnych.

Nad rzetelnością oraz przyjaznym procesem pozyskania pracowników czuwa HR Manager Call/Contact Center. Nowi pracownicy objęci są procesem on-boradingowym, który rozpoczyna ich ekscytujący employee journey z naszą organizacją Premium Contact. 
W ten sposób przeszkoleni, zmotywowani, zintegrowani zaczynają pracę pod opieką Trenerów i Managerów.

Nasze WArtości

Premium Contact to organizacja stworzona jako wspólny projekt pasjonatów i ekspertów branży call/contact center, która tworzy przyjazny customer experience i Biura Obsługi Klienta. Jesteśmy na rynku już od prawie 10 lat a od ponad 20 w branży cc. Jako organizacja rozwijamy ideę perfekcyjnej obsługi klienta i testowania nowych modeli efektywnej sprzedaży dla dobra naszych Klientów, korzystając z wieloletniego know-how oraz stale zdobywanej i aktualizowanej wiedzy o nowych trendach na rynku.

Nieustannie zmieniamy się na lepsze wychodząc naprzeciw potrzebom premium naszych klientów. W ten sposób firm D&L CC przeszła rebranding stając się Premium Contact.
Z pasją i zaangażowaniem tworzymy rozwiązania wspierające biznes naszych Klientów.

Stajemy się częścią ich strategii i partnerem, dla którego celem jest wspólny sukces.
Z pełną odpowiedzialnością przejmujemy procesy związane z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem Klientów, wiedząc jak ważnym elementem biznesu każdej firmy jest kontakt z jej odbiorcami.

CSR

Jesteśmy otwarci na świat. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest nam bliska. Dzięki temu jesteśmy członkiem i partnerem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, z którym realizujemy wspólne projekty wpisujące się w nasze wartości organizacyjne.

Aktywnie uczestniczymy w działaniach Stowarzyszenia, analizując aktualną sytuację w branży oraz poszukując nowych rozwiązań na jej rozwój. Będąc w kontakcie z innymi firmami z branży, mamy możliwość wymiany doświadczeń oraz zdobywania wiedzy na temat aktualnych tendencji rynkowych.

csr_leaf

Kontakt