Jakie są godziny pracy waszego centrum telefonicznego?
Z jakimi klientami współpracujecie?
Współpracujemy z klientami z różnych branż: od medycyny po energetykę i motoryzację. To wielobranżowe doświadczenie pozwala nam prowadzić świadome biznesowo projekty oraz być także doradcą merytorycznym dla naszych klientów Zlecających kampanie telemarketingowe. Obsługujemy kampanie telemarketingowe skierowane do sektora B2B i B2C. Jesteśmy elastyczni i otwarci na nawet najbardziej wymagające, czy ‘egzotyczne’ projekty telemarketingowe. Cechuje nas kreatywność i dobra biznesowa intuicja poparta latami doświadczeń w branży telemarketingowej.
Ile języków wspieracie?
Oferujemy również wsparcie wielojęzyczne. Większość naszych klientów pochodzi z Polski i EU, dlatego oferujemy wsparcie głównie w języku polskim i angielskim. Jednak nasz personel biegle posługuje się także innymi językami w zależności od potrzeb Klienta Zlecającego. Zbudujemy dla Ciebie projekt multilingualny (język francuski, niemiecki, rosyjski, ukraiński).
Czy istnieje jakiś proces szkoleniowy dla agentów centrum kontaktowego?
Czy wspieracie jakiekolwiek konkretne oprogramowanie do czatu na żywo?
Tak, obsługujemy klientów we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Wspieramy wszelkiego rodzaju oprogramowanie do czatu.
Jak radzicie sobie z utraconymi połączeniami, gdy linia telefoniczna jest zajęta?
Uruchomienie projektu rozpoczyna się od zdefiniowania celów i strategii np. na KPI odbieralności. Nasza umowa serwisowa z klientami pozwala nam na odpowiedź na wszystkie wiadomości głosowe. Wszystkie połączenia, które przychodzą w godzinach nie serwisowych lub gdy linia telefoniczna jest zajęta, są przenoszone i nagrywane jako wiadomość głosowa. Nasi agenci zajmują się tymi wiadomościami głosowymi, gdy są wolni. Tak więc żadne połączenia nie są tracone. Sprawne zarządzanie projektem oraz rozwijane kompetencje managerskie kadry call center w zakresie planowania i organizacji zasobów ludzkich w call center sprawia, że potrafimy skutecznie utrzymywać KPI odbieralności określony umową.
Nigdy nie zlecałem pracy na zewnątrz, ale chcę spróbować. Mam obiekcje dotyczące współpracy z outsourcingiem.
Bądź spokojny. Jesteśmy ekspertami w obsłudze klienta i sprzedaży oraz branży call/contact center. Pracujemy w oparciu o sprawdzone procedury i mamy wysoko wyspecjalizowany zespół agentów i kadry call center.
Choć rozumiemy Twoje obawy dotyczące zlecania funkcji Twojej firmy na zewnątrz, prosimy Cię o rozmowę, abyś uzyskać pełne zrozumienie naszego modelu pracy. Jesteśmy pewni, że wystarczy jeden telefon, jedno spotkanie, aby rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości związane z tym tematem i jednocześnie przekonać Cię o naszych kompetencjach, umiejętnościach, cenach, bezpieczeństwie i czasie realizacji.
Czy moje dane są bezpieczne, jeśli zlecam pracę na zewnątrz?
Ochronę danych osobowych i wszelkie klauzule prawne mamy w naszym DNA i procedurach call center. Mamy rygorystyczne środki bezpieczeństwa danych, aby zapewnić pełną poufność Twoich informacji. Nasi pracownicy są zobowiązani do przestrzegania umów o poufności.
Jak mogę rozpocząć współpracę?
Czy istnieje minimalny czas trwania umowy?
Nie wiążemy naszych klientów minimalnym okresem umowy. Nasi klienci mają prawo wypowiedzieć umowę po wcześniejszym powiadomieniu nas co najmniej 30 dni przed drogą mailową.
Dlaczego powinienem zlecić operację do outsourcingu?
Zlecając usługi call center do Premium Contact, możesz zyskać w następujący sposób:
- Dostęp do wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników
- Spokojną głowę i wygodę: to my bierzemy odpowiedzialność za realizację celów projektowych i KPI. Nie musisz być ekspertem w branży call center. Staniemy się Twoim doradcą i wykonawcą a Ty będziesz otrzymywać raporty wraz z rekomendacjami w zakresie rozwoju procesu, czy produktu
- Znaczące oszczędności kosztów lub stabilność finansową w danym procesie
- Zwiększone zyski, bo kanał call center nadal jest najbardziej skutecznym kanałem kontaktu, który przy współpracy z ekspertami w branży call center może generować szybkie zyski
- Zmniejszenie problemów administracyjnych – to my bierzemy na siebie cały proces zarządzania zasobami ludzkimi i kosztami personalnymi
- Prestiż rynkowy – najlepsi pracują z najlepszymi. Tylko najlepsi wspierają się outsourcingiem. Sprawdź nas i dołącz do nas!