Wieloletnia współpraca z klientem z branży wydawniczej pokazuje nam jak zmienia się rynek usług contact center. Obecnie najważniejsza jest specjalizacja cc, znajomość branży, specyfiki rynków docelowych, aktualnie zachodzących zmian prawnych i nastrojów jakie wokół tego panują.
Kiedyś w prowadzeniu rozmów sprzedażowych ważna była odpowiednia struktura rozmowy, która w dużym stopniu opierała się na badaniu potrzeb. Dziś wiemy, że nie mamy czasu na długie rozmowy – potrzebujemy konkretów.
Dobrze poprowadzona rozmowę sprzedażową cechuje znajomości wyżej wymienionych elementów bez potrzeby zadawania zbędnych pytań potencjalnym klientom. Klient musi mieć poczucie, że osoba do niego dzwoniąca doskonale orientuje się w specyfice jego pracy, zna rynek i jest równym dla niego partnerem do rozmowy. To powoduje, że klient nabiera do nas zaufania i tym samym ma zaufanie do produktów jakie mu proponujemy. Wykorzystanie tych doświadczeń a co za tym idzie umiejętny dobór i przygotowanie zespołu zawsze skutkowały osiąganiem najlepszych wyników sprzedażowych spośród wszystkich partnerów zaangażowanych w proces pozyskaniowy.
Cześć, to jest komentarz.
Aby zapoznać się z moderowaniem, edycją i usuwaniem komentarzy, należy odwiedzić ekran komentarzy w kokpicie.
Awatary komentujących pochodzą z Gravatara.