TUI – dlaczego ważny jest kontakt z człowiekiem. Czy w przyszłości zadowolimy się odpowiedzią przekazaną przez BOTa ?

ręce wksazujace na laptopa
Okres pandemii i wszelkich obostrzeń był dla wszystkich na sposób uciążliwy. Każdy z nas musiał przystosować się do nowej rzeczywistości jaka nagle nas zaczęła otaczać. Jedną z nich były zakazy związane z chęcią czy koniecznością wyjazdów za granice. Nie dość, że trzeba było spełnić określone wymagania to w dodatku trzeba było się dobrze orientować co w danym kraju obowiązuje. Każdy kto planował wyjazd szukał dokładnych informacji co do wymagań formalnych jakie musi spełnić. Szukał w internecie, na stronach przewoźników, w social mediach i pod różnego rodzaju numerami telefonów. Nasze doświadczenie we wsparciu jednego z największych biur podróży TUI pokazało jak ważna w całej ścieżce różnych kanałów komunikacji jest cały czas możliwość rozmowy z konsultantem. Pomimo że wszelkie informacje były umieszczane na bieżąco na stronach internetowych biura podróży, pomimo że cały czas aktualne informacje były dostępne na stronach rządowych to zostaliśmy poproszeni przez TUI o obsługę nadwyżek ruchu telefonicznego jaki w tym czasie był generowany. Jako klienci potrzebowaliśmy dopytać, upewnić się, mieć gwarancje. Wszelkie niezrozumienia skutkowały koniecznością dokonania zmian w naszych planach wyjazdowych a to jak wiemy zawsze wiązało się z dodatkowymi kosztami. Wielokrotnie słyszeliśmy podczas rozmów telefonicznych z klientami, że w czasach kiedy zalewani jesteśmy nową technologią, automatyzacją obsługi – kontakt z drugim człowiekiem jest szczególnie doceniany. Potrzeby klientów i umiejętność ich zaspakajania doskonale odzwierciedlają referencje jakie otrzymaliśmy od biura podróży TUI

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *